یکی از مسائلی که در دو دهه اخیر بیشتر از گذشته مورد توجه مدیران بوده و در کتب مدیریت مورد بررسی قرار گرفته، توانمندسازی کارکنان است و یکی از فناوری هایی که در هزاره سوم در صنعت بانکداری شاهد آن هستیم، گسترش روزافزون بانکداری الکترونیکی است. این مقاله به بررسی رابطه بین این دو چالش اساسی در بانک ملت پرداخته است. بدین منظور از مدل توانمندسازی روانشناختی اسپیریتزر استفاده شده است. در این مطالعه میدانی تعداد 134 پرسشنامه بین کارکنان و 150 پرسشنامه بین مشتریان کلیدی بانک ملت استان زنجان توزیع گردیده و داده ها با استفاده از نرم افزارspss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با توجه به اینکه تحقیق از نوع همبستگی بود، در تحلیل آماری از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شد. نتایج تحقیق نشانگر آن است که بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی رابطه معناداری وجود دارد.
فایل کامل این مقاله را میتوانید از
مقاله: یک رویکرد غیرخطی عدد صحیح مختلط برای بهینه سازی تولید دسته ای محصولات فسادپذیر
مقاله: توسعه مدل کنترل موجودی (r,Q) با رویکرد چند هدفه احتمالی- فازی
مقاله: توسعه یک مدل موجودی چندهدفه احتمالی فازی
مقاله: بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی
مقاله: کاربرد برنامه ریزی چند هدفه فازی در توسعه یک مدل کنترل موجودی
مقاله: ارزیابی مدیریت منابع انسانی از طریق الگوی بلوغ قابلیت ها (P-CMM) در سازمان های کوچک و متوسط
کارکنان ,توانمندسازی ,بانکداری ,الکترونیکی ,مقاله ,بررسی ,توانمندسازی کارکنان ,کارکنان و ,بانکداری الکترونیکی ,و تحقق ,بانک ملت ,تحقق بانکداری الکترونیکی
درباره این سایت